Kaikki yli 120 euron tilaukset ilmaisella kuljetuksella

30 vuorokauden ilmainen palautusoikeus kaikissa tilauksissa

RST-LIGHTS lisävalotakuu jopa 5 vuotta tilauksesta

Kaikki yli 120 euron tilaukset ilmaisella kuljetuksella

Toimitusehdot

Suostumus henkilötietojesi käsittelyyn

Tekemällä tilauksen hyväksyt henkilötietojesi käyttämisen. Katso tietosuojaseloste rekisteriseloste-välilehdeltä. 

Toimitusehdot lyhyesti:

1. Kaikki verkkokaupan hinnat sisältävät voimassa olevan arvonlisäveron (pois lukien tukkuverkkokauppa).

2. Tuotteillamme on 30 päivän palautusoikeus. Palautettavan tuotteen on oltava käyttämätön ja jälleenmyyntikuntoinen.

3. Käsittelemme tilauksesi arkisin 1–4 arkipäivän kuluessa sen saapumisesta. Viikonloppuna tulleet tilaukset käsittelemme maanantaina. Mikäli tilattu tuote on poikkeuksellisesti päässyt loppumaan varastosta, ilmoitetaan siitä asiakkaalle viipymättä. Kun tuotteet lähtevät kuljetukseen, saat sähköpostiisi tilauksen seurantanumeron, tai jos tilaukselle on valittu nouto myymälästä, ilmoitamme, milloin tuote on noudettavissa.

4. Mikäli asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tai tuote on viallinen, tulee asiakkaan ilmoittaa asiasta viipymättä asiakaspalveluun joko sähköpostitse tai puhelimitse.

5. Emme vastaa siitä, jos tilauksen toimitus estyy, vaikeutuu tai myöhästyy meidän vaikutusmahdollisuuksiemme ulkopuolella olevasta seikasta, kuten sodasta, luonnonmullistuksesta, vienti- tai tuontikiellosta, viranomaisen päätöksestä, yleisen liikenteen häiriintymisestä, lakosta, Force majeure-tyyppisestä esteestä tai muusta vastaavasta RST-Steel verkkokaupan toimintaa vaikeuttavasta tai estävästä toiminnasta.

Tarkemmat toimitusehdot:

1. Toimitusaika

Pyrimme aina mahdollisimman pikaiseen toimitukseen. Kun tuotteet lähtevät kuljetukseen, saat sähköpostiisi tilauksen seurantanumeron tai jos tilaukselle on valittu nouto myymälästä, ilmoitamme, milloin tuote on noudettavissa. Olemme asiakkaisiin mahdollisimman pikaisesti yhteydessä sähköpostitse tai puhelimitse mikäli havaitsemme toimitusajan kestävän normaalia pidempään.

 2. Toimitustavat

Tarjoamme asiakkaillemme nopeat ja edulliset toimitustavat. Kuljetuskumppanimme Matkahuolto ja Posti kuljettavat paketit joka puolelle Suomea 1-2 arkipäivässä.

Toimitus Matkahuollolla

– MH Lähellä-paketti        3,90 / 8,90€

Nouto valitsemastasi Matkahuollon toimi- tai pakettipisteestä (mm. K-kaupat, R-kioskit, Tokmannit ja monet muut yritykset), joita on lähes 2000 kautta maan. Nopeimmin tilaus saapuu Matkahuollon toimipisteisiin, mutta pakettipisteet tarjoavat pidemmät aukioloajat ja tiheämmän verkoston.

– MH Jakopaketti             10€

Toimitus suoraan kotiin tai työpaikalle pääsääntöisesti seuraavana arkipäivänä klo 8-16 välisenä aikana. Toimitusaikaa ei erikseen sovita.  

Toimitus Postilla

– Postin pakettiautomaatti              3,90€

Nouto valitsemastasi Postin pakettiautomaatista. Saat saapumisilmoituksen ja lokerokoodin tekstiviestillä kun paketti on noudettavissa.

– Posti Kotipaketti                            15€

Toimitus suoraan kotiovellesi sovittuna ajankohtana. Posti ottaa sinuun yhteyttä sopiakseen toimitusajankohdan, lähetys toimitetaan ilmoittamaasi osoitteeseen arkipäivisin.

Postin lähetykset kuljetetaan ilmastoystävällisesti. Voit katsoa toimitusaika-arvion Postin toimitusaikakyselystä: LINKKI. Valitse lähetyspaikaksi 96320 ja vastaanottopaikaksi postinumerosi. Postin toimipisteet ja aukioloajat voit tarkistaa tästä.

Rahti

– Tilauskohtainen rahti            30 / 35 / 155€

Kookkaissa tai painavissa tuotteissa käytämme erillisrahtia. Valitsemme tuotteelle sopivimman vaihtoehdon yhteistyökumppaneidemme, kuten Postin, Schenkerin tai Kaukokiidon kautta.

Nouto myymälästä                   0€

Voit myös noutaa tilauksesi Nivalan tai Pirkkalan myymälöistämme arkisin klo. 9 – 17. Ilmoitamme asiakkaalle, kun tilaus on valmis noudettavaksi. Nouto myymälästä-toimitustapa on ilmainen.

3. Maksutavat

Klarna Checkout

Maksuliikenteemme tapahtuu Klarna Groupin tarjoaman Klarna Checkout -palvelun kautta. Palvelun avulla ostosten tekeminen on nopeaa, joustavaa ja turvallista. Palveluun tunnistautuminen on helppoa ja voit kätevästi valita sinulle parhaiten sopivan maksutavan.

Käytössäsi olevat maksuvaihtoehdot ovat Lasku, erämaksu, verkkopankkimaksu sekä debit- ja luottokortit. Käyttämällä Klarna Checkout -palvelua hyväksyt Klarna AB:n ehdot. Mikäli sinulla on maksamiseen liittyviä kysymyksiä, pyydämme ottamaan suoraan yhteyttä Klarnan asiakaspalveluun. Löydät asiakaspalvelun yhteystiedot, Oma Klarna -palvelun ja muuta hyödyllistä tietoa osoitteesta: https://www.klarna.com/fi/asiakaspalvelu

Klarna Checkout – palvelun kautta tapahtuneissa kortti- ja verkkopankkimaksuissa maksun saajana on Digital River World Payments AB.

Paytrail-maksupalvelu

Maksutavat:

Verkkopankkimaksut: Nordea, Osuuspankki, Danske Bank, Ålandsbanken, Handelsbanken, S-Pankki, Aktia, Säästöpankki, POP Pankki, Oma Säästöpankki

Debit- ja luottokortit: Visa, MasterCard ja American Express.

Maksupalveluntarjoaja

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan. Paytrail kerää maksutapahtuman yhteydessä IP-osoitteen, maksutavan sekä maksuajankohdan. Paytrailin tietosuojaselosteen löydät tästä linkistä.

Paytrail Oyj

Ohjelmakaari 10

40500 JYVÄSKYLÄ

Puhelin: 0207 181 830

http://www.paytrail.com/fi

asiakaspalvelu@paytrail.com

Y-tunnus: 2122839-7

4. Palautusoikeus ja tuotevaihdot

Kaikilla tuotteillamme (pl. lahjakortit ym. aineettomat tuotteet) on täysi 14 vuorokauden palautusoikeus. Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön ja muuttumaton, eli täysin jälleenmyyntikuntoinen, myös myyntipakkauksen osalta.

Ilmoitathan palautuksesta ennakkoon asiakaspalveluumme.

Tuotteen palautus: Tilaamasi tuotteen voit palauttaa käyttämällä postin tai matkahuollon asiakasnumeroamme. Kirjoita paketin päälle asiakasnumeromme ja omat tietosi ja viet paketin palvelupisteeseen, niin paketti palautuu meille.

  • Postin numero: 615388
  • Matkahuollon numero: 1840095

HUOMIO! Emme korvaa palautusohjeen vastaisesti palautettujen tuotteiden lähetyskustannuksia.

5. Takuu

RST-Steel Oy noudattaa kuluttajasuojalain (38/1978) mukaista virhevastuuta. Lisäksi annamme tuotteillemme 12 kuukauden takuun, joka koskee materiaali- ja valmistusvirheitä (ei koske halogeeni- ja hehkulankapolttimoita). Mikäli tuotteen takuuaika poikkeaa tästä, siitä on erikseen maininta tuotteen kohdalla. Takuuaika alkaa kuitissa olevasta päiväyksestä.

Takuutapauksessa tuote, eli käytännössä vain rikkinäiseksi epäilty komponentti, lähetetään meille tutkittavaksi ja se vaihdetaan yleensä kokonaan uuteen, mikäli takuu on oikeutettu.

Takuu ei kata tuotteiden väärinkäyttöä, asiakkaan muokkaamaa tuotetta, asennusvirheitä, ohjeiden laiminlyöntejä tai muilla virheellisillä toimilla aiheutettuja tuotteiden vahingoittamisia. Takuuseen sisältyy rikkoutunut komponentti ja mahdolliset postikulut. Takuu ei kata takuuvaihdetun osan mahdollisia asennuskustannuksia. Tuotteen takuuvaihto ei pidennä tuotteen alkuperäistä takuuaikaa.

6. Vastuu tavaran aiheuttamasta vahingosta

Kun tavara on asiakkaan hallinnassa, RST-Steel Oy ei vastaa tavaran aiheuttamasta vahingosta, joka kohdistuu: a) kiinteään tai irtaimeen omaisuuteen tai on tällaisen vahingon seuraus b) ostajan valmistamaan tuotteeseen tai valmistaman tuotteen sisältävään tuotteeseen.

RST-Steel Oy ei vastaa tuotteen laittomasta käytöstä taikka asennuksesta. RST-Steel Oy ei ole vastuussa valmistajien antamista mahdollisista virheellisistä tuotetiedoista.

Tuotteiden käyttö ja asennus

Asiakkaan vastuulla on selvittää tuotteen soveltuvuus omaan käyttötarkoitukseen, sekä noudattaa tuotteiden käyttöön ja asennukseen liittyviä lakeja, asetuksia ja turvallisuusmääräyksiä. RST-Steel Oy ei vastaa tuotteen (esimerkiksi autokemikaalien tai aurinkosähköjärjestelmien) virheellisestä käytöstä tai asennuksesta aiheutuvista henkilö- tai materiaalivahingoista.

Autokemikaalien toimintaa/levitystapaa tulee ensin testata pienelle ja huomaamattomalle pinnalle toivotun lopputuloksen varmistamiseksi. Tutustu aina ennen käyttöä tuotteen käyttöohjeisiin.

7. Reklamaatiot

Kaikki tilaukseen tai toimitukseen liittyvät reklamaatiot pyydämme lähettämään seitsemän (7) vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta asiakaspalveluumme.

8. Tilauksen peruminen

Asiakas voi peruuttaa tilauksensa, mikäli toimitus ei ole tapahtunut kohtuullisessa ajassa. Tilauksen perumisesta tulee ilmoittaa asiakaspalveluumme. Pyrimme ilmoittamaan asiakkaillemme sähköpostilla tai puhelimitse, jos toimitusaika eroaa normaalista. RST-Steel Oy pidättää oikeuden tilauksen perumiseen ja asiakkaan rahojen palauttamiseen.

9. Tietosuoja

RST-Steel kerää tietoja asiakkaistaan sekä verkkokauppansa käyttäjistä, jotta se voi tarjota asiakkailleen parhaan mahdollisen palveluidensa käyttökokemuksen. Asiakastietoja käytetään mm. turvallisen palvelun toimittamiseen, markkinointiin, sekä asiakaspalvelun laadun ja verkkokaupan kehittämiseen. Asiakasdataa voidaan myös jakaa kolmansille osapuolille, jotka tuottavat palveluita RST-Steel Oy:lle. RST-Steel Oy kunnioittaa asiakkaidensa yksityisyyttä, ja käyttää keräämiään henkilötietoja vain tässä rekisteriselosteessa mainittuihin käyttötarkoituksiin.

10. Yhteystiedot

RST-Steel Oy Nivalan toimipiste

Savenvalajantie 4

85500 Nivala

puh. 0400-890813

Y-tunnus: 1988768-4

RST-Steel Oy Pirkkalan toimipiste

Haikonvuori 3

33960 Pirkkala

puh. 0400-890813

TOP
Ostoskorin sisältö 0